출처 : http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php?come_idx=3338&l=2691
패시브: 충격
브라움의 기본공격은 충격 패시브를 중첩시킵니다. 첫번째 스택이 적용된후엔 자신과 아군의 모든 기본공격은 추가 스택을 적용시킵니다. 패시브가 네번 스택이되면 대상은 추가 기절하며 추가 마법피해를 입습니다. 어느정도 시간동안은 똑같은 대상에게 다시 패시브를 적용시킬수 없습니다
Q
브라움은 방패에서 얼음을 일직선상에 발사해 브라움의 최대 체력에 비례하는 데미지를 입히고 적을 슬로우하며 충격 패시브를 1스택 적용시킵니다
W
브라움은 가까운 아군을 도우러 도약합니다. 브라움은 목표된 아군 챔피언과 아군으로부터 가장 가까운 적 사이에 이동하고 브라움과 아군 챔피언에게 브라움의 최대 방어력/마법방어력에 비례하는 방어력과 마법방어력을 부여합니다
E
브라움이 원하는 방향으로 방패를 세웁니다. 방패의 방향에서 오는 첫번째 공격을 무시하고 방패를 들고있는한 추가적으로 오는 공격의 피해를 감소시킵니다. 브라움은 방패로 투사체를 가로막을수 있습니다. 가로막힌 투사체는 브라움에게만 피해를 입히고 사라집니다.(예로 케이틀린Q, 타릭스턴등등) 그는 또한 방패를 올리고있는한 추가 이동속도를 얻습니다
R
브라움은 방패를 땅에 내려쳐 넓고 긴 충격파를 내보냅니다. 충격파는 적 챔피언에게 피해를 주고 적을 띄웁니다. 그후엔 그지역에 잇는 챔피언들에게 강한 슬로우를 부여합니다
(이건 정확하지 않음, 확인중)
Passive: Concussive Blows
Braum’s basic attacks apply Concussive Blows. Once the first stack is applied, all basic attacks from Braum and his allies apply further stacks. Targets that sustain four stacks are stunned and suffer bonus magic damage. After being stunned, Braum cannot apply Concussive Blows to his target again for a moderate duration.
Q: Winter’s Bite
Braum propels freezing ice from his shield in a straight line skillshot, dealing magic damage (based on Braum’s max health), slowing and applying a stack of Concussive Blows to the first target hit.
W: Stand Behind Me
Braum leaps to the aid of a nearby ally, positioning himself between his target and their nearest enemy champion, and granting both Braum and his target bonus armor and magic resist based on his total armor and magic resist.
E: Unbreakable
Braum raises his shield in a target direction, negating the damage from the first attack from the shield’s direction and reducing the damage of all subsequent attacks as long as the shield is raised. Braum intercepts projectiles with Unbreakable, causing them to hit him and then be destroyed. He also gains a minor speed boost until he lowers his shield.
R: Glacial Fissure
Braum slams his shield into the ground, sending out a huge long-range skillshot that knocks up and damages all enemies caught before leaving behind a strong slow field.