분류 | 게시판 |
베스트 |
|
유머 |
|
이야기 |
|
이슈 |
|
생활 |
|
취미 |
|
학술 |
|
방송연예 |
|
방송프로그램 |
|
디지털 |
|
스포츠 |
|
야구팀 |
|
게임1 |
|
게임2 |
|
기타 |
|
운영 |
|
임시게시판 |
|
카약에서 정보를 입력하고 결제를 하고 메일을 확인해서 링크를 확니하니 칩티켓(cheaptickets)이 나오더군요.
그곳에서 다시 한번 결제정보를 입력하고 하루정도 기다리니 메일이 왔습니다.
바야마 (vayama)에서 온 내용은 이렇습니다.
Dear Sir / Madam,
We thank you very much for your email.
Regarding Vayama Trip ID:TR6AJ8
Please note that that your booking request has not been processed as your credit card did not clear the 3D security measures required by Visa/MasterCard. Therefore, we request you contact your credit card company to clear up any problems preventing the authorization to be complete. Once done, please attempt booking again. Another option is to re-book using a different credit card.
*****IMPORTANT INFORMATION REGARDING TRIP INSURANCE*****
If you your booking request included trip insurance purchased through KAYAK, please contact the travel insurance company directly at 1.866.520.8823 to determine the status of that purchase.
We apologize for any inconvenience this may have caused.
제 신용카드에 문제가 있어 결제가 이루어지지 않았다는 내용같습니다.
맞다면 제가 따로 바야마나 칩티켓, 카약에서 취소하거나 확인해야할건 없는건가요?
선배님들의 조언 부탁드립니다.
죄송합니다. 댓글 작성은 회원만 가능합니다.