1차 문의 관련 글 :
http://todayhumor.com/?overwatch_22483
그랬더니 답변이 이렇게 왔어요
Hello, This is Game Master Peromack. I hope this finds you well ^.^ Thank you for your patience! I understand that you have some feedback and suggestions concerning the Voice Actor of Ana for Overwatch. Customer Support does not take part in the decision making of the Voice Actors. Due to this, we will not be able to provide any information concerning this. If you have any constructive feedback or suggestions, I encourage that you submit that on the Forums: https://playoverwatch.com/en-us/community/ While CS is not able to provide an answer for you, I am glad I could give you the route you need to go for such feedback. Farewell, Game Master Peromack Customer Services Blizzard Entertainment http://blizzard.com/support
겜돌이 마스터가 말하길
오래 기다려줘서 고맙다.
나는 당신이 오버워치 아나 성우 관련하여 문의사항과 주변 정황과 걱정하는 글을 올려준 것으로 이해한다.
고객지원 측에서는 성우 관련하여 결정사항이 없다. 그러므로 이 문의사항에 관련된 답변을 줄 수가 없다, 때문에 나는 포럼에다 글 올리는 방법을 알려주겠다.~주소
CS(Customer Support약자인듯)가 아무 확실한 답변을 제공하지 못한 만큼, 피드백을 찾을 수 있도록 도움이 되었음하는 주소를 알려줄 수 있게 되어 기쁘게 생각한다.
(발번역 죄송...)
결국 아직 아무 결정사항은 없는 것 같습니다. 다만 커뮤니티에서 힘을 좀 싣어야 본사가 움직이지 않을까 생각합니다.